Belkin Wireless N+ Router (F5D8635ED4A)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Belkin Wireless N+ Router (F5D8635ED4A) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Gerjon korterink 27-01-2011

Meer dan helft van mij wifi apparaten herkent hij niet of af en toe een paar minuten. VPN lukt al helemaal niet. Hierover contact gehad met helpdesk, zij stuurden een firmwareupdate. Die werd niet geaccepteerd door het apparaat, weer gebeld en andere update gekregen. Ook dit werkte helemaal niet. Geen zin meer in bellen en maar gemaild, dit heb ik nu al drie keer gedaan en nog steeds geen antwoord.
Bereik is ook niks, in de woonkamer, zo'n 15m vanaf de router, schommelt de signaalsterkte tussen 0 en 15%. Meestal is dit overigens 0%.
Vorige Belkin geen problemen maar werd te beperkt, maar na dit geen Belkin meer voor mij.

garl 06-01-2010

Router nu een week in bezit.Makkelijke installatie dmv bijgeleverde cd. Het beveiligen gaat dmv een druk op de knop op de router, dus geen moeilijk gedoe met allerlei instellingen. Alles spreekt voor zich en is duidelijk. Verbinding is uitstekend en downloaden gaat snel. Voor mij absoluut geen miskoop.

thecave 11-02-2009

Dit is een van de slechtste routers diue ik heb gehad. Bereik is matig, router resets zichzelf erg vaak of je moet zelf de stekker eruit halen om te resetten.
De USB fucntionaliteit is erg matig: heel langzaam.
Kortom een afrader.